Note Rejuvenatıng Fondoten

By 07:38 , , , , , , , , , , , , , , , ,

Merhaba

Note ürünlerini çok merak ediyordum ve dayanamadım gittim aldım. Benim gibi hiç makyaj yapmayıp ama makyaj malzemelerine ayrı bir zaafı olan kişiye bile sürekli sürdüren bir üründen size de bahsetmek istedim.

 


ve evet işte karşınız da Note Rejuvenatıng Fondoten  (03-medium)
içeriği ne bunun diyorsunuz şimdi hemen onuda söyleyeyim

İçeriğindeki pirinç proteini ve argan yağı ile cildi koruma altına alır ve hücre yenilemesini destekler.
Pareben içermez ve içerisinde  spf15 koruma vardır :)



Ben fondöten kullanıcısı değilimdir aslında  pekte sıcak bakmam bir allık neye yetmez derdim hep ama Note Rejuvenatıng Fondoten gerçekten farkını gösteriyor.



En çok beğendiğim yanı yüzde parlama kesinlikle yapmıyor. Yüzüm de pürüzsüz bir şekilde tüm gün boyunca bozulmadan kalıyor he birde öyle aman kıyafete değdi iz kaldı olayları olmuyor çünkü sürüldüğü andan itibaren çabuk kuruma özelliğinden bir yerlere bulaşma riski olmuyor :)

Yüzde parlama yapmadığı gibi doğal bir görünüm sağlıyor. Kokusu yapısı çok iyi cilde kolay uyum sağlıyor ve yokmuş gibi doğal duruyor. Kapatıcı özelliği de oldukça iyi.

sizlerde kullandıysanız yahut benim kullandığım ürün daha iyi birde onu dene derseniz seve seve yorum bırakmanız yeterli :)





Bunlarda ilgini Çekebilir.

9 yorum

  1. Note ürünlerini çok merak ediyorum en kısa sürede bu fondoteni denemek istiyorum merak ettim :) Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba şiddetle tavsiye ederim :)
      tabiki gelirim :)

      Sil
  2. Fondöten konusunda bana pek güven vermiyordu ama yazınızın üzerine denemeyi düşünüyorum:) benim bloguma da beklerim:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim doğrusu bende pek kullanmam ama ilk defa bi fondotene bu kadar sıcak bakıyorum :) tabiki gelirim :)

      Sil
  3. Note ürünlerine hiç rastlamadım mağazalarda, nereden bulabilirim acaba? :)

    YanıtlaSil
  4. Selammm Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  5. Note markasının henüz fondötenini kullanmadım merakta ediyorum aslında ama farklı marka olsun dersen rimmel markasının fondötenine bak derim bloğumda kullandığım ürünü yazmıştım.Bloğunu takibe aldım .Beklerim banada.......pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil