Garnier Saf ve Temiz Neem Arındıcı Temizleme Jeli

By 07:30 , , ,

Merhaba :)
Günlük cilt bakımımızda en çok kullandığımız temizleme jelinin , cildimize en çok etkisini gösteren ürün olduğunu düşünenlerdenim. Özellikle dönem dönem çıkan sivilceler, iyi temizlenmeyen ciltte biriken siyah noktalardan kim rahatsız olmaz ki ? Bana temizleme jeli mi yoksa sabun mu diye sorduklarında şüphesiz tabi ki temizleme jeli diyorum. Lütfen cildinize sabun kullanmayın.
Garnier Hindistan'da asırlardır kadınlar tarafından bilinen ve kullanılan Neem yaprağı ve Çay Ağacı özlerini birleştirip bize yeni bir temizleyici sunmuş.
İçeriğindeki doğal Neem yaprağı ve Çay Ağacı özleri ile cildi derinlemesine ferahlatıyor ve canlı bir görünüm kazanmasını sağlıyor. Böylelikle cilt fazla kir ve yağdan arınıp temizlenmiş oluyor. Temizlerken bir yandan da nem ve yumuşaklık kazanmasına yardımcı oluyor.
İçeriği gözüken ambalajları pek sevmiyorum bu yüzden bu tarz ambalajlarla aram daha iyi.
Yapısı, kokusu ferah ve hoş kokuyor. Güzelce köpürmesi ve verdiği temizlik ve ferahlık hissini sevdim. Fiyatının da makul olması ayrı bir avantaj.



 Bir boomads advertorial içeriğidir. 

Bunlarda ilgini Çekebilir.

3 yorum

  1. Takipteyim sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar blogunuzu keşif etkinliği ile keşfettim takipteyim ben de sizi bloguma beklerim http://mavipembehuydurbende.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil