Gülüşlerinize Nazar Değmesin

By 05:30 , , , , , , ,

merhabalar uzun aradan sonra yine güzel bir günümüz ile dönüş yaptım :)
Evet evet kardeşlerimiz nişanlandı :) ve yine her şeyi detaylarıyla anlatmayacağım resimlerde zaten ne kadar mutlu oldukları ve ne kadar güzel güldükleri belli:)

Önce bir MAŞALLAH diyelim :)



Bir ömür hep böyle gülün :)

kimse konsepte başka renk ekleyemedi:) çünkü bebeğim hepsi için ayrı ayrı uğraştı değmiş ama değil mi:)


çiddem ve ahsen :)


Sade ama şık çiğdemrah'a yakışır şekilde hadi birazda mutluluklarına bakalım :)

İnşallah düğün pastanızı da kesersiniz bizde yeriz:) :)

O yüzükler parmaklarınız dan bir ömür boyu hiç çıkmasın canlarım:)



ben dememişmiydim gülüşleri güzel diye işte kanıtımız :)

çiğdemrahnişanlandı


















çok fazla yazılarla boğmak istemedim zaten ne kadar çok mutlu oldukları belli ki onlar mutlu oldukça biz daha çok mutlu oluyoruz ve çok kısa dip not bırakıp gidiyorum :

DİP NOT : Sevgi en güçlü tutkal her şey sevmekle başlar ve siz birbirinizi hep böyle tutkallı sevin olurmu :) ASEY&OMAN





















Bunlarda ilgini Çekebilir.

8 yorum

  1. Birlikte nice mutlu senelere :) mutluluk gözlerinizden okunuyor :) darısı bizlere artık :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun inşallah ve detaylar pek hoş;)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun çok hoş olmuş masa:) Allah tamamına erdirsin:)

    YanıtlaSil
  4. Ayy herkese ne kadar mutlu
    maşallah...

    YanıtlaSil
  5. Harika...

    Ben yeni keşfettim burayı... Artık gelirim... :)

    Bu arada, benim de ilk kitabım Ters Düz geçenlerde çıktı! :) Okursanız yorumlarınızı beklerim. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  6. Önce maşallah diyelim Darısı bizim başımıza Allah mutluluklarını daim etsin.

    YanıtlaSil
  7. merhaba canım blog keşif etkinliğinden seni takip ediyorum bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. hello dear sir/madam
    I read your blog Gülüşlerinize Nazar Değmesinfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil