Bahanelere Yer Yok

By 06:30 , , , , , , , , , , , , , , ,

Kendi içinizden bahaneler üretip motivasyonunuzu kaybediyorsunuz.Oysaki bahaneler sadece kötü vücuda sahip olmanızı sağlar artık bahanelerinizi bulamıyacağınız bir yere saklayın ve sizin iyi bir vücuda sahip olmanızı engelemesine izin vermeyin...





Bahane 1 :
İLHAM BULAMIYORUM

ÇÖZÜM : İNTERNETİ AÇIN

Evde egzersiz yapma fikri ilginizi çekmiyorsa bu konuyla ilgili internette bir çok yazı yahut video bulabilirsiniz. Platesten yoga'ya kadar kendi becerinize göre  her şeyi internette bulabilirsiniz. E artık internet her şeyimiz olduğuna göre hadi internete doğru formları gösteren görsellerede bakmayı ve yaparken dikkat etmeyi unutmayın...:)



Bahane 2 :
YETERLİ ALANIM YOK

ÇÖZÜM : EGZERSİZİNİZİ AYARLAYIN

Odanın büyüklüğü çok fark etmesede boş bir alan daha iyidir.Ama bu ''benim alanım yok ben yapamam'' demek değildir. Egzersiz yapacağınız alanın fazla karışık olması sakatlık riski oluşturabilir bunu unutmayın. Egzersizinize göre bölge seçebilirsiniz.Kardio çalışmaları en iyi dışarda olurken plates ve yoga içeride daha iyi olur.Yinede yeterli alanım yok diyorsanız her gün 1 saat duraksız yürümeniz bile çok faydalı olucaktır.



Bahane 3 :
BİR TÜRLÜ PLANIMA BAĞLI KALAMIYORUM.

Hedefler her iş için iyi sonuç almak istiyorsanız gideceğiniz yoldur.Benim hedefim bu yada şu demeden önce ''AKILLI'' hedefler belirleyin.(yapılabilir, ölçülebilir, gerçekçi) evet hedefi belirledik egzersizi planladık ve bunlara bir doktor randevusu gibi davranmak gerekiyor. Siz hiç işiniz çıktı diye doktor randevunuzu iptal edermisiniz.Öncelik sağlık olmalı.
Hedefinizi paylaşmanızda iradeniz zayıfladığında işe yarar. Arkadaş ve ailenize hedeflerinizden ve ilerlemenizden bahsedin. İhtiyacınız olduğunda sizi teşfik etmelerini isteyin arada bir tavsiye istemenin kimseye zararı olmaz.



Bahane 4 : 
ZAMAN BULAMIYORUM

Zaman değerlidir.Ama kimse kendini boşa kandırmasın zamanı bir başkasına değil kendinize ayırıyorsunuz.sonucunda hem sağlıklı hem fit bir vucuda sahip olucaksınız. biraz yaratıcı olursanız sorun ortadan kalkıcak aslında. Egzersizlerinizi sabah saatlerinde yaparbilirsiniz ama sizde benim gibi erken kalkmaktan nefret ediyorsanız sabah yerine akşamları egzersiz yapabilirsiniz. Evet akşamlarıda şu herkezi ekran başına kitleyen dizilerimiz var değilmi ama bence buda bir bahane dizi izlerkende çalışabilrsiniz.




Evet artık bahanelerimizi bulamıycağımız bir yere sakladık ve yaz için çalışmlaar başlasın diyelim :)



Bunlarda ilgini Çekebilir.

3 yorum

  1. çok çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık:))) benim hayatımda da egzersizin yeri büyük ancak zaman zaman insan bahaneler bulabiliyor:)) bunlar beni de kendime getirdii:) teşekkürler:))

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim :) ben teşekkürederim :)

      Sil
  2. Benim sporu-egzersizi asmak için hep bahanem var heep :)

    YanıtlaSil