Seni Seviyorum

By 02:03 , , , , , , , ,

 Önce Şükür'le başlayayım rabbime bir kez daha şükrediyorum seni benim karşıma çıkardığı için...



Kalbin beni büyülediğinde 10 yıl önceydi ve hiç bir yer kalbin kadar büyülemedi beni.Çok seviyorum seni bir 10 yıl daha severim seni sonra üzerine bir 10 yıl daha eklerim ve hep böyle yılları ekler ekler severim seni :) 

Seni seviyorum çünkü beni ne kadar çok sevdiğini biliyorum


Seni seviyorum çünkü beni ilk gün ki gibi mutlu ediyorsun


Seni seviyorum çünkü beni tüm saçmalıklarıma katlanabiliyorsun ;)

Seni seviyorum sende durduğu gibi kimsede bu kadar güzel durmadı.
Ben seninle evlenmedim ben seninle huzura seyahat ettim,ve yerim sol yanın.

(3.yılımız kutlu olsun sevgilim)










Bunlarda ilgini Çekebilir.

12 yorum

  1. 41 kere maaşallah size güzel insanlar💙 🅰&🅾

    YanıtlaSil
  2. Nice nice üç yıllar diliyorum.Sevgiler takipteyim

    YanıtlaSil
  3. nice güzel huzur dolu yıllarınız olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Sevginiz hep daim olsun inşallah.
    Allah nazarlardan saklasın sizi,tebrik ederim.
    pembemakyajcantamın blogger etkinliğinden geldim.
    Bende yeni blog açtım,sizi takibe aldım.Benide destekler takibe alırsanız çok sevinirim.
    İyi günler

    http://elisiaskina.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin cnm çok teşekkürederim tabiki gelirim takipteyim :)

      Sil
  5. Merhaba Blogunuz çok güzel :) Sizi takibime aldım bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil
  6. merhaba sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil