Uzun ve Gür Saçlar

By 09:35 , , , , , , , ,

Tüm bayanların hatta beylerin bile ortak  sorunu haline gelen saçlarımız hele ki bu sonbahar döneminde avuç avuç dökülmeler cansızlaşmalar kimin canını sıkmaz ki ben size kendi kullandığım sevdiğim bi arkadaşımın tarifini vericem örnek a da gördüğünüz saçlar bu bakımla bu hale geldi bilginize:)

sevdiğim ve tarifi bana veren kendide kullanan arkadaşım örnek a :)
umarım size de faydası olur

Malzemeler;
aktardan--susam yağı,çamterebentin yağı,zeytinyağı, ceviz yağı,badem yağı, ısırgan otu yağı, yılan yağı, jajoba yağı, Hindistan cevizi yağı,                    eczaneden-- bepanten ampul ve E vitamini ampulü


Hazırlanışı
Aktardan aldığınız karşımı 0,5 lt suya (ben ısırgan otunu kaynatıp suyunu kullandım) bu karşımdan fazla olmayacak şekilde koyuyoruz içine biraz elma sirkesi ve her ampulden birer tane kırıp karıştırıyoruz saç diplerinden uçlarına sürüyoruz benim saçlarım daha kötü durumda olduğu için ben haftada 2 kere uyguladım ve sonuç gerçekten şahane....

Bunlarda ilgini Çekebilir.

2 yorum

  1. Canım benim gerçekten saçımın bukadar çabuk uzamasını ve sağlıklı görünmesini bu karışıma borçluyum diyebilirim deneyenlerde kısa bir sürede sonuç alacaklar :) paylaşımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. asıl ben teşekkürederim cnm benim :)

    YanıtlaSil